tazahoR...!!!
سنگ یا قلب؟
امیدوارم سر قبرم حداقل یک نفر گریه کنه!!!!

این روزهایم به تظاهر می گذرد

تظاهر به بی تفاوتی

تظاهر به بی خیالی

...به شادی

...به اینکه دیگر هیچ چیز مهم نیست

...اما

چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش 

 

می دانم که چقدر دلتنگم شده ای

و چه سخت به خود می قبولانم

که این می دانم هایم

چیزی جز خرافات عاشقی هایم نیست



نظرات شما عزیزان:

زی زی
ساعت20:14---24 مهر 1392
لینکیدمت منم لینک کن

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:05---30 شهريور 1392
گفتم خدایا سوال دارم گفت : بپرس

پرسیدم : چرا وقتی شادم همه با من می خندند ولی وقتی ناراحتم

کسی با من نمی گرید ؟؟؟

جواب داد: شادی ها را برای جمع کردن دوست آفریده ام ،ولی

غم را برای انتخاب بهترین دوست


پاسخ:فکر نکن که به پایت می نشینم … بلند میشوم ، آرام چرخی میزنم و مطمئن میشوم که نیستی بعد برمیگردم سَرِ جایم ، سرم را میگذارم روی زمین و می میرم !


masoud1616
ساعت10:58---27 شهريور 1392
قبض موبایلت ۱۲۰ تومن میاد میگن با کدوم پدر سگی زرمیزدی که انقدر زیاد اومده حالا وقتی ۱۲ تومن میاد میگن ولت کرد رفت؟خاک بر سرت!!
پاسخ:ghabze mobile ma ke kolan nemiad :|


mehdy5471
ساعت21:16---9 شهريور 1392
سلام سنا جون مر30 که وبم سر زدی ببخشید انقد دیر ج تونو دادم منت میذاری اگه دوباره سر بزنید

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:43---23 مرداد 1392
نگران فردا مباش

خــــدای دیروز و امروزت ، فرداهم هست…

فردایت قشنگ...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:42---23 مرداد 1392
عجب روزگاریه…
دلت واسه یه نفر میره اما اون نمیخوادت…
درست موقعی که اون می خوادت تو دیگه هیچ حسی بهش نداری…


Mahsa
ساعت14:09---23 مرداد 1392
دوست گلم سلام وبلاگ خیلی خوشملی داری ببخش که دیر جوابت رو دادم آخه یه مدتی بود که به وبم سر نزده بودم باتبادل لینک موافقم من تورو لینک کردم اگه خواستی منو بلینک

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:05---21 مرداد 1392
به سلامتی پدر بزرگا که یه بار هم خوجگل، جوجو، عسیسم نگفتن

ولی با زنشون ۵۰ سال عاشقانه زندگی کردن . .
پاسخ:زنــــدگــــی بــــﮧ مـَــטּ آمـــوפֿــتـــ آבمـــ هـــا نــــﮧ בروغــــ مـے گــــویــَـنــב نــــﮧ زیــــر ِ حــَــرفـــشـــاטּ مـے زَنــَـنــَב ...!! اگــَــر چـــیـــزی مـے گـــویــَـنـــב ... صـــرفـــاً " احـــســـاســشـــاטּ " בر هــَـمـــاטּ لـَــحـــظـــﮧ اســـتـــ ...!! ... نـــــــــبـــایـَــב رویــَـشـــ حـــســـابـــ بــاز کـــرב...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:05---21 مرداد 1392
زندگی

زندگی یک مشکل است با آن روبه رو شو

زندگی یک معادله است موازنه کن

زندگی یک معما است آن را حل کن

زندگی یک تجربه است آن را مرورکن

زندگی یک مبارزه است قبول کن

زندگی یک کشتی است با آن دریانوردی کن

زندگی یک سوال است آن راجواب بده

زندگی یک موفقیت است لذت ببر
پاسخ:تو میگویی بخند و من با صورتکِ خندانِ مجازی میخندم و تو شاد میشوی!!! اما چه میدانی قطره های اشک از چشمانم جاریست.... چه میدانی بغض گلویم را گرفته و لبانم می لرزد... چه میدانی


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:49---20 مرداد 1392
چگونه استـــ حال من …



با غمـــ ها می سازمــــ …



باکنایه ها می سوزمــــــــــ …



به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنمـــــــــ …



لبخندی تـــلخـــــــ …



خــــــــــداونـــــــــــــ ـــــــدا …



می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ …



از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی



فقط در اعماق زمینـــــ اندازه یه قـــــــبر



فقط یک قبـــــــــــــــر …



در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ می خــــــــــــواهمـــــــــ



خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ
پاسخ:بایــــב بــــه بعضــــے پســــرا گفــــت : آهــــاے پســــر ... حواســــت باشــــه ...! ایــــטּ בختــــرے كــــه بــــه تــــפ בل בاבه , خیلے هــــا בر " آرزوے نیــــم نگاهــــش " هستنــــב ... لیاقــــت בاشتــــه بــــاش ..............!


روزیتا
ساعت17:18---17 مرداد 1392
سلام آجیییییییییی
باافتخارلینک شدی
خوشحال میشم منوباعنوان بغض سنگین بلینکی...
بازم سربزنیاااا...
فعلاگلم.
بای تاهای...


arash
ساعت20:49---15 مرداد 1392
خیلی زیبا و احساسی لایک
پاسخ:tnx arash jo0O0n


shahla
ساعت17:02---12 مرداد 1392
به من گفت برو گورِت رو گم کن …

و حالا هر روز با گریه به دنبال قبر من می گردد !

کاش آرام پیش خودت و زیر زبانی می گفتی :

“زبانم لال !”



عالیه!!!حرف نداره
پاسخ:vay kheyli ghashanGE


ehsan
ساعت16:29---8 مرداد 1392
اپمم
پاسخ:na baw?


ehsan
ساعت23:04---7 مرداد 1392
نگفتی دیگه بروز نمیکنی
پاسخ:efa alan mikonam


30na
ساعت17:30---7 مرداد 1392
قالبو عوض کردین بهتر شد
پاسخ:آره میدونم بهتر شد.... متاسفانه قالب خوب کم پیدا میشه!!!


ehsan
ساعت18:00---5 مرداد 1392
راستی ثنا دیگه اپ نمیکنی
پاسخ:;)


ALIAKBAR
ساعت12:44---5 مرداد 1392
عالی بود
پاسخ:megh30!!!!


ehsan
ساعت16:13---4 مرداد 1392
اپممممم
پاسخ:na baw??


احساس بارانی
ساعت21:54---3 مرداد 1392
سلام.مرســــــــــــــــــــ ــی که اومدی.لینک شدی

ღشمیم عشقღ
ساعت23:39---2 مرداد 1392
همیشه با تو


معنای زنده بودن من،با تو بودن است.


نزدیک،دور


سیر،گرسنه


رها ، اسیر


دلتنگ،شاد


آن لحظه ای که بی تو سر آید مرا مبادا...


مفهوم مرگ من


در راه سر فرازی تو،در کنار تو


مفهوم زندگی است...


معنای عشق نیز،در سرنوشت من


با تو...همیشه با تو...برای تو...زیستن

پاسخ:tnx aji jo0o0o0nam


❤ مهدی ❤
ساعت20:09---2 مرداد 1392
مرا در بیستون بر خاک بسپاریدکه تا شبها...

غم بی همزبانی را برای کوهکن گویم...

بگویم عاشقم،بی همدمم،دیوانه ام،مستم...

نمیدانم کدامین حال و درد خویشتن گویم...

از آن گمگشته من هم نشانی آور ای قاصد...

که چون یعقوب نابینا سخن با پیرهن گویم...

تو می آیی به بالینم وای آن دم که در خاکم...

خوش آمد گویمت اما در آغوش کفن گویم...
پاسخ:elahi mahdiiiiii:((


میثم
ساعت0:31---2 مرداد 1392
هر کس یک جور زندگی کردن رو دوست داره Tمن دوست دارم تو اتاقم تنها باشم، با کبریتم سیگار

روشن کنم و دودش رو تماشا کنم نه ناراحتم نه افسرده فقط چیزه جذابی اون بیرون وجود نداره, همین…


ehsan
ساعت0:18---2 مرداد 1392
لینک شدی

ehsan
ساعت22:38---1 مرداد 1392
وبلاگت زیباست
پاسخ:kheyli moteshakeR :D


ღشمیم عشقღ
ساعت12:44---1 مرداد 1392
قهوه فقط دوستیم


چایی بهم اهمیت میدی


کاپوچینو عاشقمی


شیر فرد بخصوصی برات هستم


ابمیوه بهترین دوستتم


ابجو نظر خاصی نسبت بهم نداری


شراب حالت از من بهم میخوره


ودکا منو برای همیشه میخوای
پاسخ:ey vay bebakhshid goftaM sharaB
پاسخ:vali mn ghabo0l nadaraM ina khorafatE mona


ღشمیم عشقღ
ساعت12:38---1 مرداد 1392
اگرادم ها شبیه نوشیدنی بودند به نظرت من کدوم بودم؟

قهوه

چایی

کاپوچینو

شیر

ابمیوه

ابجو

ودکا

شراب

جواب بده تامعنی شو بگم.
پاسخ:sharaB alan miam to0 webet migaM


ღشمیم عشقღ
ساعت12:37---1 مرداد 1392
/ت1/ب2/ر3/ی4/ه5/ن6 /و7/


172513464

جوابشو بفرست
پاسخ:asan nafahmidaM :D


ღشمیم عشقღ
ساعت23:43---30 تير 1392
اجی ثنااااااااا جونممممممممم به منم سربزن فدات شممممممممممم دیگه نمیاااااایی
پاسخ:bigi ke o0madaM


mohammad
ساعت22:26---30 تير 1392
سلام عزیز.

من لینکت کردم تو هم لینکم کن

" تسلیت قلب صبورم"
پاسخ:jigar mn az ghabl linK kardE bo0daM :D


شپشو چت
ساعت12:32---30 تير 1392



سلام عزیزم.......


وبت عالیه..........


مرسییییییییی..........


این چت روممه تازه بازش کردم......


خوش حال میشم اگه بیایین..........


..........................................


......................................


................................


...........................


....................


...............


..........


......


...


www.shepeshoochat.tk


...


.....


.........


..............


....................


........................


............................


................................


.......................................






پاسخ:esmE chatro0met to0 halghaM jigaR!!!!
پاسخ:نمیاد که شپشو!!!!!


shima
ساعت11:27---30 تير 1392



رفـتــــم امــا


لحظه هایم بی تو دیگر سر نشد


حالا برگشته ام


تا دوباره آرام فریاد بزنم


نبودن هایت را ...





سلام صنا ثنا یا سنا من که نفهمیدم حالا هر کدوم خودت میگی


.


وبلاگت خیلی خوشگله بوس
پاسخ:نیگا توروخدا همکلاسیمون نمیدونه اسممونو چطور مینویسه....!!! از بقیه چ توقعی داشته باشم!!!!
پاسخ:بعدم من چی بگم نوشته های خودمو گذاشتی تو نظر؟


ღشمیم عشقღ
ساعت1:22---30 تير 1392


m
ساعت22:24---29 تير 1392
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ من هم سربزنید خوشحال میشم ونظر دهید مطالب/عکس....خوب داردmra-akbari.loxblog.com
پاسخ: چه خوب که مطالب خوب دارد!!! الان میام عزیزم!!


midnight
ساعت21:29---29 تير 1392
webloge kamelan mamoli hast!

na bade na khob...
پاسخ:az in kE nazaR dadi mamno0n!!! az in ke hichi nagi behtarE arE manam nagoftaM weblogam perfecte hata age shoma begi bade raD nemikonaM :D


ღشمیم عشقღ
ساعت19:08---29 تير 1392
اجی ثنا لینک شدی بوووووووووووووووس
پاسخ:jigareto.....!!! ajie golaM


ღشمیم عشقღ
ساعت18:38---29 تير 1392
سلام وب قشنگی داری به منم سربزن منو با اسم شمیم عشق لینک کن بهم خبر بده با چ اسمی لینکت کنم بای
پاسخ:ba hamin sang ya ghalb dg alan miaM


مرضیه
ساعت1:55---29 تير 1392
سلام ثناجان.بازم بهت سر زدم تو هم دوباره بهم سر بزن.برام نظرم بذا.اگه دوس داشتی لینکم کن
پاسخ:o0madaM azize delaM


Homa
ساعت22:07---28 تير 1392
ســـــــــــــلامـــــــ

ثنا جونی لینکیدمت

ثنا جونم؛عشقم وبمون رو آپیده

دوسداشتی بهمون یه سر بزن

قدمتــ سر چشم!
پاسخ:o0madaM jigmalaM


تنهای شیطون
ساعت16:43---28 تير 1392
خب دیگه پس مواظب باش زیاد شیطون نشی اینجا
پاسخ:o0o0o0o0o0f havasaM has to mano monhareF nakoni


nice hour
ساعت15:08---28 تير 1392
سلام وب خیلی خوبی دارین..

به کارتون ادامه بدین راستش ماهم یه وب داریم که واسه خنده و شوخی و ترول اینجور چیزاس حتما تشحیف بیارین و نظر فراموش نشهههههه

موفق باشین

بااااااااای

پیوند و رسول و کمیل و محمد و غزال و امین و سایه
پاسخ:ماشالا چه تعدادتون هم زیاده!!!! چشم الان تشریف میارم....!!! خخخ


Amir hossein
ساعت23:53---27 تير 1392
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡وبلاگ قشنگی داری ولی قالبت میتونه بهتر باشه!♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پاسخ:arE ghabo0l daraM vali nemido0naM chi bezaraM shoma yeki moarefi kon
alaN kho0b shode jo0ne sana???


Homa
ساعت21:55---27 تير 1392
Salam sana jooonam

khoobi ?

webe shoma ham kheyli zibast va hamintOr matnaye ghashangii dare

mano link kon bad bkhabar ta blinkamet
پاسخ:ba eftekhaR linko0lidameT jigaR


deniz
ساعت21:00---27 تير 1392
سلام دوست عزيز-وبلاگ قشنگي داري--چت روم دنيز رو با ادرسhttp:/www.denizchat.ir و با اسم چت روم دنيز لينك كن تا وبلاگت رو تو لينك دوني داخل چت روم دنيز اضافه كنم.
پاسخ:be ro0ye chashM :D


peyvand
ساعت19:08---27 تير 1392
سلام ممنون که به وبم اومدی وبت عالیه راستی من لینکت کردم تو هم منو بلینک
بااااااای


ALIAKBAR
ساعت20:44---26 تير 1392
لینکت کردم
پاسخ:damet viiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzz


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 26 تير 1392 ساعت 18:58 توسط ❤❤Aloneeeee❤❤