مغز نیست دله...!!!
سنگ یا قلب؟
امیدوارم سر قبرم حداقل یک نفر گریه کنه!!!!

         رفـتــــم امــا
لحظه هایم بی تو دیگر سر نشد
حالا برگشته ام
تا دوباره آرام فریاد بزنم
نبودن هایت را ...

.

 .

.

.

.

.

.

.

ببـــیــــــن ..
این اسمش دلــــــه !
اگر قرار بــــــود بفهمه که فاصله یعنی چــــــــی ..
اگر قرار بــــــود بفهمــــه که نمیشــــه
میشد مغــــــــز !
دلـــــه ..
نمی فهمــــــه … !

میفهمی ؟

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mostafa
ساعت15:48---6 بهمن 1392
سلام وبلاگ خوب و جالبی داری.به وبلاگ منم سربزن. راستیییییییییی !!!!!!!!! خوشحال میشم با وبلاگ من تبادل لینک کنی.

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:49---4 مهر 1392
چـــرا دلـــت گــرفـته؟او هــم آدم اســت.اگـر دوســتت دارم هــایـــت را نــشنیده گـرفــت.غصــه نخــور.اگــر رفــت

گریـــه نکــن.یــک روز چشمـــان یــک نفـــر عاشقـش می کــند.

یــک روز معــنی کـم محــلی را مـــیفهمد.یــک روز شکــستن را درک میــکند.

آن روز مــیفهمد آه هــایی کــه کــشیـدی از تــه قلـــبت بـــوده.میفـــهمد شکستــن یـــک آدم تــاوان سنـــگینی دارد...
پاسخ:زنده ام نه ازجانی که مانده ، از استخوان های لجبازی که روی هم ایستاده اند !


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:48---4 مهر 1392
در این زمانه



آدمها …



حتی حوصله ندارند



به حرفهای سر زبانی یکدیگر گوش دهند …



چه برسد به اینکه بخواهند



سطر سطر روح ِ تــو را بخوانند …



در واژه نـامـه ی مجـازی ..!


پاسخ:آنجا نشسته ای و لبخند میزنی اما دستی تکان نمیدهی … ای کاش آن قاب ، قاب پنجره بود ! .


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:06---30 شهريور 1392
لجم می گیرد

وقتی عاشقانهایم را می نویسم

برای تو،همه می خوانند

الا تو....


پاسخ:میخواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !


ماندانا
ساعت19:47---5 شهريور 1392
عميق ترين درد در زندگی مردن نيست،بلکه نداشتن کسی است که الفباي دوست داشتن را برايت تکرار کند،و تو از اون رسم محبت بياموزی



hamzame
ساعت15:55---5 شهريور 1392
نیوتن اگر جاذبه را درست می فهمید

معشوقه اش از درخت متنفر نبود

و در دفتر خاطراتش نمی نوشت :

اشک های من هم به زمین می افتاد اما تو سیب را ترجیح دادی


kheili webe ghashangi dari


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:31---24 مرداد 1392
ساده هستم
ساده میبینم
ساده میپندارم زندگی را
نمیدانستم جرم میدانندسادگی را!!!
سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهر
ساده می مانم
ساده میمیرم
اما...
ترک نمی گویم پاکی این سادگی را ...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:29---24 مرداد 1392
ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ
ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘـــــــــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ
ﺑﺎﺷﺪ
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ …
ﻣﺜـﻞ ﺩﯼ ,
ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــ ـــــﺎﻥ …
ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ
ﺁﺭﺯﻭﻫـــــــــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ
ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ
ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ …
ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــﺪﻧﯽ ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــﻨﯽ
ﻏﻤﮕﯿــﻦ
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ . . .


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:55---22 مرداد 1392
اینجا به مرز بی تفاوتی ها رسیده ام…
دلم را دیگر هیچی نمی لرزاند…!!
در من دلهره…
در من ترس…
در من احساس مرده است…!!
این روزها بیخیال خیالم شده ام…


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:54---22 مرداد 1392
قلب من خانه ی خداست

ممکن است گاهی گریه کنم ولی هیچگاه در تنهایی گریه نمیکنم

خداوند اینجاست اشکهای مرا پاک می کند... چون ...

قلب من خانه ی خداست

ممکن است گاهی بیفتم و بلغزم اما هرگز در سقوط تنها نمی مانم

خداوند هست و مرا بلند می کند... چون...

قلب من خانه ی خداست

شاید گاهی رنج بکشم اما هرگز در این رنج کشیدن تنها نمی مانم

پروردگار مرا از رنجها رها می کند...چون..

قلب من خانه ی خداست

خوشحالم، برای اینکه میدانم هرگز تنها نیستم>

خداوند همواره با من است...چون...

قلب من خانه ی خداست


مطهره
ساعت13:29---17 مرداد 1392

از یـه جـآیی به بـعد دیگه ، نه دَست‌ پــآ میزنی



نه بــآل بـــآل میـ‍زنی



نه دل دل مـیکـنی



نه داد و بیداد میـکـنی



نه گــریه میـکنی



نه سـرت میزنی به دیوار



نه مـشـتت میکوبی به دیوار



از یه جایی به بـَعد فـَقط سکوت میکنی سکوت !
----------------------------------
سلام مرسی به خاطر نظرت
وب زیبایی بود
لینکیدمت تو هم منو بلینک
بازم بهم سر بزن


naz khaton
ساعت0:03---17 مرداد 1392
از من میخواست حــــــــــــــلالش کنم!

همان کسی که...

با بــــــــــی رحمـــــــــــی ...

محبت هایم را حـــــــــــــــرام کرده بود!
man linket kardam doste aziz khoshhal misham shoma ham linkam konid


الهه
ساعت21:00---15 مرداد 1392
سیلااااااااااااااااااااااااام.< br />
عزیز دلم وبلاگ تو هم خیلی خیلی نازه.

خوشحال میشم که تبادل لینک داشته باشیم.

تو منو با اسم وبلاگم بلینک و و من؟
پاسخ:link shodi aji


samira
ساعت17:05---22 تير 1392
oooooooookhey!!!
asisam hame ke az eshgh dar ranj nistan bazia ham lezzatesho mibaran


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 22 تير 1392 ساعت 15:39 توسط ❤❤Aloneeeee❤❤