kalagh
سنگ یا قلب؟
امیدوارم سر قبرم حداقل یک نفر گریه کنه!!!!

دنبال کلاغی میگردم تا قارقارش را به فال نیکــــ بگیرم وقتی قاصدک ها همه لال اند....

 

 

 

 

 

 


 

 

بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن ؛
فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد ،
اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی …

 

 

 

تقصیر برگ ها نیست
آدم ها همینند!
نفس می دهـــــــی
له ات می کنند…

 

 



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت14:55---8 اسفند 1392
سلام گلم به من سر بزن اگه با تبادل لینک موافقی لینکم کن بعد خبر بده لینکت کنم

پاتوق دلها
ساعت15:17---10 آذر 1392
مطالب قشنگی داری دوست داشتی ب منم سربزن

ϟღϟℳⅈ§§ Ãℛêżöϟღϟ
ساعت20:17---2 آذر 1392
اپممممممممممم
کامنت یادت نره


بهار
ساعت19:39---29 آبان 1392
سلام گلم نیستی

=====
ساعت19:57---27 آبان 1392
ممنون لینکی

=====
ساعت19:57---27 آبان 1392
ممنون لینکی

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:36---26 آبان 1392
من زبان برگ ها را می دانم …
مثلا “خش خش” یعنی “امان از جدایی”
پیش از جدایی از درخت هیچ برگی خش خش نمی کند …
=================
جمعتون جمع گلتون کم


amir
ساعت10:42---25 آبان 1392
سلام

خوبی؟

بیا باهم تبادل لینک کنیم

من پروفایلتو خوندم!

دوست دارم بیشتر باهم آشنا بشیم!

من دوستان زیادی در اینترنت دارم دوس دارم تو هم جزو اونا باشی!

بووووووووووووووووس

برای تبادل لینک خبرم کن
پاسخ:oooooooooooooooooooooof pas khosh be halete:))


تنهای شیطون
ساعت12:30---24 آبان 1392
تا چند روز دیگه اپ میشه غصه نخور مهم تاسوعا و عاشورا بود که رد شد...

واسه چی هنگ میکردی؟؟؟ بخاطر رنگارنگ بودنش؟؟ خب دیگه اینم وبلاگ تنهای شیطونه وبشم شیطونه دیگه میخواد هنگتون وکنه تا مختونو بزنه !

من بیشتر وقتو میرم فیسبوک ولی شمایی که تووبلاگی میتونی بهم سر بزنی جیگر
پاسخ:manam miram Fb vali kheyli kam... kolan vaghtam kam shode vakh naaram


تنهای شیطون
ساعت19:59---20 آبان 1392
سلام جیگرم خیلی باحال بود

خب بهم بگو چرا دیگه پیش تنهای شیطون نمیای؟؟ فراموشم کردی؟؟
پاسخ:shoma sar nemizadi manam dg nayo0madam


ϟღϟℳⅈ§§ Ãℛêżöϟღϟ
ساعت20:09---17 آبان 1392


♥اطلاعیه♥



شرکت دختران حوا☺



منتظر حضور شماست☻



لطفا در این کار بزرگ ما را همرا هی کنید♦



جهت کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید:♣



http://sherkat-dokhtaran-hava.mihanblog.com/
پاسخ:ooooooooooooooooof eyval hatman


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 16 آبان 1392 ساعت 13:20 توسط ❤❤Aloneeeee❤❤